Greve Museums Venner

Greve Museums Venner fungerer som støtteforening for Greve Museum.

Greve Museums Venner fungerer som en støtteforening for Greve Museums to museer i Greve Kommune; Greve Museum på Grevegård og for museum Mosede Fort, Danmark 1914-18.

Venneforeningen er organiseret som en selvstændig forening og således uafhængig af museets ledelse. Du kan læse foreningens vedtægter her.

Foreningen blev stiftet ved en generalforsamling den 28. februar 2007.

Foreningens formål er:

• at samle de mennesker, som interesserer sig for det arbejde, der udføres på Greve Museum.
    • at støtte museet i dets funktioner med indsamling af effekter, indkøb, bevaring og formidling.
    • at støtte museets placering i lokalsamfundet.
    • at arrangere udflugter til andre museer og til lokaliteter af historisk og kulturel interesse.

Kontingentet pr. år er fastsat til 150 kr. pr. husstand og 500 kr. pr. virksomhed/organisation. Medlemskort sendes til foreningens medlemmer umiddelbart efter betalingsfrist.

Ønsker du at vide mere om foreningen, så kontakt formand Marianne Svane på tlf. 22173463 / e-mail: Msv2680@gmail.com

Download indmeldingsblanketten her

Indmeldelsesformular